Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/34580
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorВасиленко, С. О.-
dc.date.accessioned2025-02-21T08:34:52Z-
dc.date.available2025-02-21T08:34:52Z-
dc.date.issued2025-02-
dc.identifier.citationВасиленко, С. О. Формування і управління конкурентними перевагами організації : кваліфікаційна робота / наук. керівник О. Посилкіна. - Харків, 2025. - 90 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/34580-
dc.description.abstractРобота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаної літератури, додатків. Мета, наукова новизна роботи полягають у дослідженні процесу формування і управління конкурентними перевагами організації. Перший розділ роботи присвячений питанням сутності конкурентних переваг організації, джерелам їх формування, методам оцінки та управління ними. У другому розділі проведено аналіз поточних конкурентних переваг організації. У третьому розділі представлені пропозиції щодо підвищення ефективності управління конкурентними перевагами в організації. Кваліфікаційна робота містить 77 сторінок, 9 таблиць, 12 рисунків, список літератури з 62 найменувань, 3 додатків.uk_UA
dc.description.abstractThe work consists of an introduction, three chapters, conclusions, a list of used literature, and appendices. The purpose and scientific novelty of the work are to study the process of forming and managing the competitive advantages of an organization. The first section of the work is devoted to the issues of the essence of the competitive advantages of an organization, the sources of their formation, and methods of assessing and managing them. The second section analyzes the current competitive advantages of the organization. The third section presents proposals for improving the efficiency of managing competitive advantages in the organization. The qualification work contains 77 pages, 9 tables, 12 figures, a list of literature with 62 titles, 3 appendices.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectкваліфікаційна роботаuk_UA
dc.subjectкафедра менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармаціїuk_UA
dc.subjectфакультет фармацевтичних технологій та менеджментуuk_UA
dc.subjectосвітня програма Управління охороною здоров'я та фармацевтичним бізнесомuk_UA
dc.subjectорганізаціяuk_UA
dc.subjectконкурентна перевагаuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможне середовище організаціїuk_UA
dc.subjectаптечні мережіuk_UA
dc.subjectроздрібний сегмент фармацевтичного ринкуuk_UA
dc.subjectorganizationuk_UA
dc.subjectcompetitive advantageuk_UA
dc.subjectcompetitive environment of the organizationuk_UA
dc.subjectpharmacy chainsuk_UA
dc.subjectretail segment of the pharmaceutical marketuk_UA
dc.subjectКР-2025uk_UA
dc.titleФормування і управління конкурентними перевагами організаціїuk_UA
dc.title.alternativeFormation and management of competitive advantages of the organizationuk_UA
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.