Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/34899
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Берестова, А. А. | - |
dc.contributor.author | Лисенко, Н. О. | - |
dc.contributor.author | Піддубна, Н. В. | - |
dc.date.accessioned | 2025-04-04T08:23:51Z | - |
dc.date.available | 2025-04-04T08:23:51Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Берестова, А. А. Риторика як інтегративний освітній компонент у системі вищої освіти України / А. А. Берестова, Н. О. Лисенко, Н. В. Піддубна // Застосування інноваційних технологій та методів навчання при викладанні фундаментальних та суспільно-гуманітарних освітніх компонент у закладах вищої освіти : матеріали ІІІ Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., м. Харків, 20 берез. 2025 р. – Харків : НФаУ, 2025. – С. 10-12. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/34899 | - |
dc.description.abstract | Сучасна риторика − це наука про закони управління мисленнєвомовленнєвою діяльністю, тобто про закони, які визначають ефективність цієї діяльності. Ця універсальна царина гуманітарних знань є дорогоцінним надбанням багатьох різнопрофільних освітніх закладів України, зокрема при підготовці здобувачів для викладацької діяльності. Відповідно до вимог ЗВО неможливо формувати в освітньому просторі професійну компетентність без розвитку риторичних знань, умінь і навичок викладача – майбутнього представника професорсько-викладацького складу ЗВО. Формування професійної комунікативної компетентності майбутніх викладачів Національного фармацевтичного університету передбачає як необхідний освітній елемент освіти аспірантів, зокрема вироблення риторичних умінь, які є складниками комунікативної складової мовної особистості. Риторичні уміння як засвоєний і усвідомлений мовцем спосіб виконання комунікативних дій в усіх ситуаціях публічного спілкування, є своєрідним відображенням структури мовленнєвої діяльності. Доведено, що об’єктом риторики є мовлення як складник національної культури, а предметом – комунікант, його концептуально вербалізоване буття. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | риторика | uk_UA |
dc.subject | освітній компонент | uk_UA |
dc.subject | вища освіта України | uk_UA |
dc.title | Риторика як інтегративний освітній компонент у системі вищої освіти України | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | Наукові публікації кафедри педагогiки та психологiї IПКСФ Тези доповідей співробітників НФаУ |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
1.pdf | 485,97 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.