Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/35144
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМіщенко, В. І.-
dc.date.accessioned2025-05-22T07:28:37Z-
dc.date.available2025-05-22T07:28:37Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationМіщенко, В. І. Платформа Moodle – перспективна система управління дистанційного навчання в Україні / В. І. Міщенко // Застосування інноваційних технологій та методів навчання при викладанні фундаментальних та суспільно-гуманітарних освітніх компонент у закладах вищої освіти : матеріали ІІІ Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., м. Харків, 20 берез. 2025 р. - Харків : НФаУ, 2025. - С. 63-64.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/35144-
dc.description.abstractНа сьогодні вирішальним фактором розвитку суспільства стають новітні інформаційні технології, до яких відносять дистанційну освіту, яку називають «освітньою системою XXI століття». В Україні дистанційна форма навчання почала активно розвиватися з 2000 р. з прийняття Постанови Верховної Ради України від 06.07.2000 р. № 1851-ІІІ «Про затвердження Завдань Національної програми інформатизації на 2000-2002 роки». На цей час впроваджено багато платформ, за допомогою яких здійснюється дистанційне навчання, а саме: BlackBoard, Bestclevers, WebCT, Microsoft Teams, Google Classroom, Moodle та ін.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНФаУuk_UA
dc.subjectплатформа Moodleuk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.titleПлатформа Moodle – перспективна система управління дистанційного навчання в Україніuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Застосування іннов. технологій 63-64.pdf232,29 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.