Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/35180
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Хворост, О. | - |
dc.contributor.author | Опрошанська, Т. | - |
dc.contributor.author | Скребцова, К. | - |
dc.date.accessioned | 2025-06-02T12:45:47Z | - |
dc.date.available | 2025-06-02T12:45:47Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Хворост, О. Перспективи впровадження гейміфікації у процес викладання фармацевтичної ботаніки / О. Хворост, Т. Опрошанська, К. Скребцова // Застосування інноваційних технологій та методів навчання при викладанні фундаментальних та суспільно-гуманітарних освітніх компонент у закладах вищої освіти : матеріали ІІІ Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., м. Харків, 20 берез. 2025 р. - Харків : НФаУ, 2025. - С. 110-111. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/35180 | - |
dc.description.abstract | Зважаючи на наслідки COVID19 та війни, процес навчання часто протікає он лайн. Тому на перше місце виходить проблема ефективного засвоєння матеріалу, в тому числі й у практичних аспектах. Термін “gamification” в перекладі з англійської означає «використання гри механіки в неігрових контекстах». Термін «гейміфікація» виник у індустрії цифрових медіа та його вперше було використано ще у 2002 році розробником популярних відеоігор Ніком Пелінгом. Сьогодні аналіз кількості пошукових запитів про гейміфікацію свідчить про те, що Україна займає 63 місце серед 66, що демонструє вкрай низький рівень розвитку у вітчизняному секторі. Не зважаючи на те, що концепція гейміфікації різнопланово використовується у різних напрямках: маркетингу, охороні здоров'я, професійному розвитку, політиці тощо, саме у освіті ця концепція лише набуває популярності в останні часи. Гейміфікація дозволяє створити простір для експериментування, вирішення проблем та розвитку критичного мислення. Тому перспективно використати принципи гейміфікації у процесі викладання такого фундаментального природничого освітнього компонента як фармацевтична ботаніка. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | НФаУ | uk_UA |
dc.subject | гейміфікація | uk_UA |
dc.title | Перспективи впровадження гейміфікації у процес викладання фармацевтичної ботаніки | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | Тези доповідей співробітників НФаУ |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Застосування іннов. технологій 110-111 .pdf | 284,86 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.