Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/35180
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorХворост, О.-
dc.contributor.authorОпрошанська, Т.-
dc.contributor.authorСкребцова, К.-
dc.date.accessioned2025-06-02T12:45:47Z-
dc.date.available2025-06-02T12:45:47Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationХворост, О. Перспективи впровадження гейміфікації у процес викладання фармацевтичної ботаніки / О. Хворост, Т. Опрошанська, К. Скребцова // Застосування інноваційних технологій та методів навчання при викладанні фундаментальних та суспільно-гуманітарних освітніх компонент у закладах вищої освіти : матеріали ІІІ Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., м. Харків, 20 берез. 2025 р. - Харків : НФаУ, 2025. - С. 110-111.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/35180-
dc.description.abstractЗважаючи на наслідки COVID19 та війни, процес навчання часто протікає он лайн. Тому на перше місце виходить проблема ефективного засвоєння матеріалу, в тому числі й у практичних аспектах. Термін “gamification” в перекладі з англійської означає «використання гри механіки в неігрових контекстах». Термін «гейміфікація» виник у індустрії цифрових медіа та його вперше було використано ще у 2002 році розробником популярних відеоігор Ніком Пелінгом. Сьогодні аналіз кількості пошукових запитів про гейміфікацію свідчить про те, що Україна займає 63 місце серед 66, що демонструє вкрай низький рівень розвитку у вітчизняному секторі. Не зважаючи на те, що концепція гейміфікації різнопланово використовується у різних напрямках: маркетингу, охороні здоров'я, професійному розвитку, політиці тощо, саме у освіті ця концепція лише набуває популярності в останні часи. Гейміфікація дозволяє створити простір для експериментування, вирішення проблем та розвитку критичного мислення. Тому перспективно використати принципи гейміфікації у процесі викладання такого фундаментального природничого освітнього компонента як фармацевтична ботаніка.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНФаУuk_UA
dc.subjectгейміфікаціяuk_UA
dc.titleПерспективи впровадження гейміфікації у процес викладання фармацевтичної ботанікиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Застосування іннов. технологій 110-111 .pdf284,86 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.