Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/35310
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКрупенко, Х. С.-
dc.date.accessioned2025-08-22T11:55:56Z-
dc.date.available2025-08-22T11:55:56Z-
dc.date.issued2025-06-
dc.identifier.citationКрупенко, Х. С. Опрацювання комплексу маркетингу в аптеці : кваліфікаційна робота / наук. керівник О. Рогуля. - Харків, 2025. - 61 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/35310-
dc.description.abstractУ роботі наведені результати дослідження реалізації сучасних положень формування комплексу маркетингу у діяльності аптеки. Проведено порівняльний аналіз елементів комплексу маркетингу на прикладів аптек- конкурентів. Проаналізовано стан розвитку комплексу маркетингу аптеки. Виконано оцінку стану сайту аптеки та його ролі у системі просування як елементу комплексу маркетингу. Розроблено рекомендації щодо удосконалення комплексу маркетингу аптеки. Кваліфікаційна робота містить 51 сторінку, 11 таблиць, 12 рисунків, 42 використаних джерел.uk_UA
dc.description.abstractThe paper presents the results of a study on the implementation of modern principles of marketing mix formation in the activities of a pharmacy. A comparative analysis of the marketing mix elements was conducted using examples of competing pharmacies. The current state of the pharmacy's marketing mix development was analyzed. An evaluation of the pharmacy's website and its role in the promotion system as an element of the marketing mix was carried out. Recommendations for improving the pharmacy's marketing mix were developed. Qualification work contains 51 pages, 11 tables, 12 figures, 42 quotes from literature.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНФаУuk_UA
dc.subjectкваліфікаційна роботаuk_UA
dc.subjectкафедра менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармаціїuk_UA
dc.subjectфармацевтичний факультетuk_UA
dc.subjectосвітня програма Фармаціяuk_UA
dc.subjectкомплекс маркетингуuk_UA
dc.subjectаптекаuk_UA
dc.subjectаптечна мережаuk_UA
dc.subjectтоварuk_UA
dc.subjectцінаuk_UA
dc.subjectмісцеuk_UA
dc.subjectпросуванняuk_UA
dc.subjectсайтuk_UA
dc.subjectmarketing mixuk_UA
dc.subjectpharmacyuk_UA
dc.subjectpharmacy chainuk_UA
dc.subjectproductuk_UA
dc.subjectpriceuk_UA
dc.subjectplaceuk_UA
dc.subjectpromotionuk_UA
dc.subjectwebsiteuk_UA
dc.subjectКР-2025uk_UA
dc.titleОпрацювання комплексу маркетингу в аптеціuk_UA
dc.title.alternativeElaboration of the marketing complex in the pharmacyuk_UA
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Крупенко Христина ОПРАЦЮВАННЯ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ В АПТЕЦІ.pdf3,12 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.