Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/35363
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМорозова, О. В.-
dc.date.accessioned2025-09-10T08:07:43Z-
dc.date.available2025-09-10T08:07:43Z-
dc.date.issued2025-06-
dc.identifier.citationМорозова, О. В. Дослідження впливу маркетингової політики комунікацій на діяльність косметологічного салону : кваліфікаційна робота / наук. керівник А. Ноздріна. - Харків, 2025. - 72 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/35363-
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі вивчено вплив маркетингової політики комунікацій на діяльність косметологічного салону. Проаналізовано комунікаційні стратегії та маркетингові інструменти з точки зору впливу на залучення клієнтів, їх лояльність та популяризацію бренду салону. Кваліфікаційна робота викладена на 60 сторінках друкованого тексту і складається зі вступу, трьох розділів, списку використаних інформаційних джерел. Робота ілюстрована 2 таблицями і 21 рисунками. Бібліографія включає 32 інформаційних джерела, у тому числі 7 іноземних видань.uk_UA
dc.description.abstractThe qualification work provides an overview of marketing communication policy and examines its impact on the activities of cosmetology salons. The work analyzes communication strategies and marketing tools in terms of their influence on customer acquisition, loyalty formation, and brand promotion. The qualification work is set out on 60 pages of printed text and consists of an introduction, three chapters, and a list of references. The work is illustrated with 2 tables and 21 figures. The bibliography includes 32 information sources, including 7 foreign publications.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНФаУuk_UA
dc.subjectкафедра соціальної фармаціїuk_UA
dc.subjectкваліфікаційна роботаuk_UA
dc.subjectфакультет медико-фармацевтичних технологійuk_UA
dc.subjectосвітня програма Технології парфумерно-косметичних засобівuk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectкосметологічний салонuk_UA
dc.subjectзалучення клієнтівuk_UA
dc.subjectб’юті-послугиuk_UA
dc.subjectmarketing communicationsuk_UA
dc.subjectcosmetology salonuk_UA
dc.subjectclient acquisitionuk_UA
dc.subjectbeauty servicesuk_UA
dc.subjectКР-2025uk_UA
dc.titleДослідження впливу маркетингової політики комунікацій на діяльність косметологічного салонуuk_UA
dc.title.alternativeStudy of the impact of marketing communications policy on the activities of a beauty salonuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри соціальної фармації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кваліфікаційна робота Морозова О..pdf2,32 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.