Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/35697
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorAnnan, E. D.-
dc.date.accessioned2025-12-16T13:54:51Z-
dc.date.available2025-12-16T13:54:51Z-
dc.date.issued2025-11-
dc.identifier.citationAnnan, E. D. Research on advertising of pharmaceutical brands in the media : qualification work / scientific supervisor V. Malyi. - Kharkiv, 2025. - 61 p.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/35697-
dc.description.abstractThis work investigates the features and methods of advertising pharmaceutical brands in the media space. Modern approaches to creating and placing effective advertising for pharmaceutical products are analyzed. Practical recommendations are developed to improve the effectiveness of advertising campaigns, considering the specifics of the industry and the requirements of the law. The total volume of the qualification work is 40 pages and contains 21 figures, 4 tables. The work also includes a list of references, which includes 30 sources.uk_UA
dc.description.abstractУ даній роботі досліджено особливості та методи рекламування фармацевтичних брендів у медіапросторі. Проаналізовано сучасні підходи до створення та розміщення ефективної реклами для фармацевтичної продукції. Розроблено практичні рекомендації щодо підвищення ефективності рекламних кампаній, враховуючи специфіку галузі та вимоги законодавства. Загальний обсяг кваліфікаційної роботи становить 40 сторінок і містить 21 рисунок, 4 таблиці. До роботи також включено список літератури, що налічує 30 джерел.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherНФаУuk_UA
dc.subjectкваліфікаційна роботаuk_UA
dc.subjectкафедра менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармаціїuk_UA
dc.subjectpharmaceutical facultyuk_UA
dc.subjectdepartment of management, marketing and quality assurance in pharmacyuk_UA
dc.subjecteducational program Pharmacyuk_UA
dc.subjectadvertisinguk_UA
dc.subjectpharmaceutical brandsuk_UA
dc.subjectmediauk_UA
dc.subjectadvertising campaignuk_UA
dc.subjectadvertising effectivenessuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectфармацевтичні брендиuk_UA
dc.subjectмедіаuk_UA
dc.subjectрекламна кампаніяuk_UA
dc.subjectефективність рекламиuk_UA
dc.subjectКР-2025uk_UA
dc.titleResearch on advertising of pharmaceutical brands in the mediauk_UA
dc.title.alternativeДослідження реклами фармацевтичних брендів у медіаuk_UA
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Аннанг Еммануелла Деде.pdf1,66 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.