Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/35703
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorLalaoui Rachidi, H.-
dc.date.accessioned2025-12-16T13:56:39Z-
dc.date.available2025-12-16T13:56:39Z-
dc.date.issued2025-11-
dc.identifier.citationLalaoui Rachidi, H. Analysis of the influence of social networks on the formation of consumer loyalty to pharmaceutical brands : qualification work / scientific supervisor V. Malyi. - Kharkiv, 2025. - 65 p.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/35703-
dc.description.abstractThis work analyzes the impact of social networks on the formation of consumer loyalty to pharmaceutical brands. Recommendations are developed for increasing consumer loyalty to pharmaceutical brands using social networks. The qualification work contains 43 pages, 19 figures, 30 sources of literature.uk_UA
dc.description.abstractУ даній роботі проаналізовано вплив соціальних мереж на формування споживчої лояльності до фармацевтичних брендів. Розроблено рекомендації щодо підвищення споживчої лояльності до фармацевтичних брендів засобами соціальних мереж. Кваліфікаційна робота містить 43 сторінки, 19 рисунків, 30 джерел літератури.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherНФаУuk_UA
dc.subjectкваліфікаційна роботаuk_UA
dc.subjectкафедра менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармаціїuk_UA
dc.subjectpharmaceutical facultyuk_UA
dc.subjectdepartment of management, marketing and quality assurance in pharmacyuk_UA
dc.subjecteducational program Pharmacyuk_UA
dc.subjectsocial networksuk_UA
dc.subjectconsumer loyaltyuk_UA
dc.subjectpharmaceutical branduk_UA
dc.subjectpharmaceutical organizationsuk_UA
dc.subjectproductuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.subjectспоживча лояльністьuk_UA
dc.subjectфармацевтичний брендuk_UA
dc.subjectфармацевтичні організаціїuk_UA
dc.subjectзасібuk_UA
dc.subjectКР-2025uk_UA
dc.titleAnalysis of the influence of social networks on the formation of consumer loyalty to pharmaceutical brandsuk_UA
dc.title.alternativeАналіз впливу соціальних мереж на формування споживчої лояльності до фармацевтичних брендівuk_UA
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Лалауі-Рашіді Хіба.pdf1,55 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.