Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/35708| Название: | Current trends in sales promotion of antiallergic drugs in Morocco |
| Другие названия: | Сучасні тенденції стимулювання збуту протиалергічних препаратів у Марокко |
| Авторы: | Khoumri, N. |
| Ключевые слова: | кафедра соціальної фармації;кваліфікаційна робота;pharmaceutical faculty;department of social pharmacy;educational program Pharmacy;pharmaceutical marketing;sales promotion;antiallergic drugs;Morocco;over-the-counter;prescription medications;marketing strategy;фармацевтичний маркетинг;стимулювання збуту;протиалергічні препарати;Марокко;безрецептурні препарати;рецептурні ліки;маркетингова стратегія;КР-2025 |
| Дата публикации: | ноя-2025 |
| Издательство: | НФаУ |
| Библиографическое описание: | Khoumri, N. Current trends in sales promotion of antiallergic drugs in Morocco : qualification work / scientific supervisor I. Surikova. - Kharkiv, 2025. - 75 p. |
| Краткий осмотр (реферат): | The qualification work examines current trends in the marketing and sales
promotion of antiallergic drugs in Morocco. It highlights the dual nature of the
antiallergic drug market and the regulatory framework that requires differentiated
promotional strategies. Strategic solutions are proposed to optimize regulatory-
compliant promotion efforts, leveraging both traditional medical detailing and modern
consumer outreach to improve market performance and patient access.
The qualification work consists of an Introduction, three chapters, general
conclusions, and a list of sources, presented on 53 pages of text. The work includes 2
figures, 4 tables, and a bibliography of 32 sources. У кваліфікаційній роботі проаналізовано сучасні тенденції у сфері маркетингового просування протиалергічних лікарських засобів в Марокко. Запропоновано стратегічні рішення для оптимізації маркетингових заходів у відповідності до вимог законодавства, з акцентом на поєднанні традиційних візитів медичних представників із сучасними методами взаємодії з споживачами, з метою підвищення ефективності продажу та доступності лікування. Кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, загальних висновків і списку джерел, викладена на 53 сторінках тексту. Робота містить 2 рисунки і 4 таблиці, бібліографія налічує 32 джерел. |
| URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/35708 |
| Располагается в коллекциях: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри соціальної фармації |
Файлы этого ресурса:
| Файл | Описание | Размер | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Хумрі Нізар.pdf | 1,06 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.