Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 31-40 из 245.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2014Якість обслуговування як фактор забезпечення конкурентоспроможності аптечних підприємствЖадько, С. В.; Жадько, С. В.; Zhadko, S. V.; Мойсєєва, О. А.; Моисеева, А. А.; Moiseeva, A. A.
2014Results of retrospective analysis of registration of antituberculosis drugs and their presence in state formulary list in UkrainePodgaina, M. V.; Подгайна, М. В.; Подгайная, М. В.
2013Researches of pharmaceutical market of LebanonSobeh Mohamed; Sofronova, I. V.; Софронова, И. В.; Софронова, І. В.
2016Analysis of oromucosal medicinal products in solid dosage forms for therapeutic dentistryShulga, L. I.; Chikhladze, К. А.; Rolik, S. М.; Povetkin, S. О.; Шульга, Л. І.; Чіхладзе, К. А.; Ролік, С. М.; Повєткін, С. О.; Шульга, Л. И.; Чихладзе, Е. А.; Ролик, С. Н.; Поветкин, С. А.
2013Assessment of nanotechnology’s аpplication in prevention of photo аging and dermatoses in UkrainePodgaina, M. V.; Подгайна, М. В.; Подгайная, М. В.
2013Monitoring of pharmaceutical market of LebanonSobeh Mohamed; Sofronova, I. V.; Софронова, И. В.; Софронова, І. В.
2001Вітчизняні лікарські препарати для ін'єкцій на фармацевтичному ринку УкраїниСафіуліна, З. Р.; Перцев, І. М.
2014Дослідження розривів у маркетингових комунікаціях аптечної організації як інструменту для підвищення ефективності роботи роздрібного сектору фармацевтичного ринкуМалий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.
2014Cоціально-відповідальний маркетинг у формуванні PR-стратегії суб’єктів фармацевтичного ринкуВасиленко, К. В.; Ольховська, А. Б.; Василенко, К. В.; Ольховская, А. Б.; Vasilenko, K. V.; Olkhovskaya, A. B.
2015Дослідження факторів, які негативно впливають на внутрішньологістичну діяльність суб’єктів фармацевтичного ринкуПосилкіна, О. В.; Посылкина, О. В.; Posylkina, O. V.; Хромих, А. Г.; Хромых, А. Г.; Khromykh, A. G.