Поиск


Текущие фильтры:


Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-7 из 7.
  • назад
  • 1
  • дальше
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2009Тенденції та особливості рівневого маркетингового управління на фармацевтичному ринкуПестун, І. В.; Мнушко, З. М.; Pestun, I. V.; Mnushko, Z. M.
2009Контроль маркетингової діяльності фармацевтичних підприємствПестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Дорохова, Л. П.; Дорохова, Л. П.; Dorokhova, L. P.; Мнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.
2007Сегментація фармацевтичного ринку методом типологічних угрупуваньМнушко, З. М.; Mnushko, Z. M.; Мнушко, З. Н.; Пестун, І. В.; Pestun, I. V.; Пестун, И. В.; Тіманюк, І. В.; Timanyuk, I. V.; Тиманюк, И. В.
2008Пріоритети розвитку маркетингової діяльності фармацевтичних та аптечних підприємствМнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.; Пестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Бабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.
2007Адаптивна підготовка маркетологів до практичної діяльності в галузі фармаціїМнушко, З. М.; Mnushko, Z. M.; Мнушко, З. Н.; Пестун, І. В.; Pestun, I. V.; Пестун, И. В.; Дорохова, Л. П.; Dorokhova, L. P.; Дорохова, Л. П.
2007Напрямки науково-дослідної роботи кафедри менеджменту та маркетингу у фармаціїМнушко, З. М.; Mnushko, Z. M.; Мнушко, З. Н.; Пестун, І. В.; Pestun, I. V.; Пестун, И. В.
2008Проблеми та напрями підвищення ефективності маркетингового управління фармацевтичними організаціямиМнушко, З. М.; Mnushko, Z. M.; Мнушко, З. Н.; Пестун, І. В.; Pestun, I. V.; Пестун, И. В.