Поиск


Текущие фильтры:


Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-5 из 5.
  • назад
  • 1
  • дальше
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2009Тенденції та особливості рівневого маркетингового управління на фармацевтичному ринкуПестун, І. В.; Мнушко, З. М.; Pestun, I. V.; Mnushko, Z. M.
2009Історія медицини та фармації. Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладівМнушко, З. М.; Шевченко, І. О.; Шевченко, О. В.; Скрильова, Н. М.; Оккерт, І. Л.; Мнушко, З. Н.; Шевченко, И. А.; Шевченко, Е. В.; Скрильова, Н. Н.; Оккерт, И. Л.; Mnushko, Z. M.; Shevchenko, I. O.; Shevchenko, O. V.; Skryleva, N. M.; Okkert, I. L.
2009Контроль маркетингової діяльності фармацевтичних підприємствПестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Дорохова, Л. П.; Дорохова, Л. П.; Dorokhova, L. P.; Мнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.
2009Аналіз та моделювання витрат робочого часу фахівців аптечних мереж на маркетингову діяльністьМнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.; Бабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.
2009Аналіз сучасних напрямків розвитку ринкової діяльності аптечних підприємствБабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.; Мнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.