Пошук


Поточні фільтри:


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-5 зі 5 (час пошуку: 0.015 секунди).
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2016Теоретичні та науково-прикладні засади удосконалення маркетингових комунікацій у системі просування лікарських засобівМалий, В. В.; Ольховська, А. Б.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Ольховская, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.
2018Дослідження основних чинників недобросовісної реклами лікарських засобів в Україні та розробка пропозицій щодо їх запобіганняОльховська, А. Б.; Olkhovska, A. B.; Ольховская, А. Б.
2017Теоретико-прикладні засади оптимізації рекламного бюджету фармацевтичних підприємств із застосуванням економіко-математичного моделюванняОльховська, А. Б.; Оlkhovska, А. B.; Ольховская, А. Б.
2019Особливості нормативно-правового регулювання реклами лікарських засобів в Україні та зарубіжних країнахОльховська, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.; Ольховская, А. Б.
2020Проблеми реалізації маркетингових комунікацій на фармацевтичному ринку УкраїниОльховська, А. Б.; Малий, В. В.; Olkhovska, A. B.; Malyi, V. V.; Ольховская, А. Б.; Малый, В. В.