Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/3877
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМнушко, З. М.-
dc.contributor.authorПузак, Н. А.-
dc.contributor.authorБовкун, Л. П.-
dc.contributor.authorСогоконь, Л. М.-
dc.contributor.authorХименко, С. В.-
dc.contributor.authorMnushko, Z. N.-
dc.contributor.authorPuzak, N. О.-
dc.contributor.authorBovkun, L. P.-
dc.contributor.authorSogokon, L. N.-
dc.contributor.authorKhimenko, S. V.-
dc.contributor.authorМнушко, З. Н.-
dc.contributor.authorПузак, Н. А.-
dc.contributor.authorБовкун, Л. П.-
dc.contributor.authorСогоконь, Л. Н.-
dc.contributor.authorХименко, С. В.-
dc.date.accessioned2014-04-14T10:39:34Z-
dc.date.available2014-04-14T10:39:34Z-
dc.date.issued1993-
dc.identifier.citationМаркетингова структура в управлінні фармацевтичним підприємством / З. М. Мнушко, Н. А. Пузак, Л. П. Бовкун, Л. М. Согоконь, С. В. Хименко // Вісник фармації. - 1993. - № 1-2. - С. 4-7.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/3877-
dc.description.abstractРозглянуті питання запровадження маркетингових структур в управлінні підприємством різноманітного профілю у нас і за кордоном.На основі аналізу літературних даних запропонована організація відділу маркетингу на фармацевтичному підприємстві, розроблені вимоги щодо керівництва цим відділом і формування штату. Сформульовані основні завдання і функції відділу, що відкривається.en_US
dc.description.abstractThe article deals with the problem of management reorganization of pharmaceutical enterprices in market conditions. The authors suggest to separate the departament of marketing, define its tasks, functions and requirements to the staff.en_US
dc.description.abstractРассмотрены вопросы внедрения маркетинговых структур в управление предприятиями различного профиля в нашей стране и за рубежом. На основе анализа литературных данных предложена организация отдела маркетинга на фармацевтическом предприятии, разработаны требования к руководству этим отделом и формированию штата. Сформулированы основные задачи и функции вновь открываемого отдела.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherНФаУen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectуправлінняen_US
dc.subjectфармацевтичне підприємствоen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectуправлениеen_US
dc.subjectфармацевтическое предприятиеen_US
dc.titleМаркетингова структура в управлінні фармацевтичним підприємствомen_US
dc.title.alternativeIntroduction of marketing structure in managing of pharmaceutical enterpriceen_US
dc.title.alternativeВнедрение маркетинговой структуры в управление фармацевтическим предприятиемen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Вісник фармації. Архів статей 1993-2009
Наукові публікації кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Наукові публікації кафедри соціальної фармації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3-7(1).pdf531,84 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.