Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/3903
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМнушко, З. М.-
dc.contributor.authorБовкун, Л. П.-
dc.contributor.authorMnuchko, Z. N.-
dc.contributor.authorBovkun, L. P.-
dc.contributor.authorМнушко, З. Н.-
dc.contributor.authorБовкун, Л. П.-
dc.date.accessioned2014-04-17T17:30:40Z-
dc.date.available2014-04-17T17:30:40Z-
dc.date.issued1993-
dc.identifier.citationМнушко, З. М. Методичні підходи до регіональної сегментації ринку лікарських препаратів / З. М. Мнушко, Л. П. Бовкун // Вісник фармації. - 1993. - № 1-2. - С. 20-22.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/3903-
dc.description.abstractПроведено регіональну сегментацію ринку вітамінних препаратів з використанням методики типологічного групування. В результаті аналізу споживання вказаних препаратів виявлені стійкі типи об'єктів споживання на основі обробки даних за декілька років та досягнутого достатнього рівня однородності. Одержані типи відрізняються різними показниками стійкості. Для стабільних та однорідних типів рекомендується метод екстраполяції часових рядів середньодушового споживання всередині певного типу, що полегшує та прискорює процес прогнозування попиту.en_US
dc.description.abstractRegional segmentation of vitamin drug market using the typological grouping method has been realized. Stable types of consumption objects are revealed as a result of processing of statistics for some years according to described method. Sufficient homogenity level has been achieved. The types obtained are distinguished by different stability.en_US
dc.description.abstractПроведена региональная сегментация рынка витаминных препаратов с использованием методики типологической группировки. Выявлены устойчивые типы объектов потребления. Рекомендован метод экстраполяции временных рядов среднедушевого потребления внутри определенного типа.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherНФаУen_US
dc.subjectсегментація ринкуen_US
dc.subjectвітамінні препаратиen_US
dc.subjectсегментация рынкаen_US
dc.subjectвитаминные препаратыen_US
dc.titleМетодичні підходи до регіональної сегментації ринку лікарських препаратівen_US
dc.title.alternativeMethodical approaches to regional segmentation of drug marketen_US
dc.title.alternativeМетодические подходы к региональной сегментации рынка лекарственных препаратовen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Вісник фармації. Архів статей 1993-2009
Наукові публікації кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20-22(1).pdf180,23 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.