Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 106.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2009Розробка алгоритму створення клієнтської бази даних аптечних підприємствПестун, І. В.; Бабічева, Г. С.; Pestun, I. V.; Babicheva, A. S.
2007Кадровий маркетинг як складова частина успішного управління персоналом на підприємствах фармацевтичної галузіБабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.
2009Дослідження структури та вагомості маркетингових завдань аптечних мережБабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.
2008Ключові аспекти становлення та розвитку аптечних мереж на фармацевтичному ринку УкраїниМнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.; Бабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.
2009Оцінка ступеня виконання маркетингових завдань аптечних мережМнушко, З. М.; Бабічева, Г. С.; Mnushko, Z. N.; Babicheva, A. S.
2008Оцінка економічної доступності лікарських препаратів, що закуповуються за державні коштіМнушко, З. М.; Mnushko, Z. M.; Мнушко, З. Н.; Шолойко, Н. В.; Sholoyko, N. V.; Шолойко, Н. В.
2008Моделювання технології прийняття та реалізації управлінського рішення з урахуванням факторів невизначеностіБондарєва, І. В.; Bondarieva, І. V.; Бондарева, И. В.; Мнушко, З. М.; Mnushko, Z. M.; Мнушко, З. Н.
2008Теоретичне обґрунтування застосування маркетингу як інтегрованої функції стратегічного управлінняСафіуліна, З. Р.; Safiulina, Z. R.; Сафиулина, З. Р.; Мірошнік, М. В.; Mіroshnіk, М. V.; Мирошник, М. В.
2008Реализация стратегии предприятия через эффективную систему управления трудовой мотивациейМнушко, З. М.; Mnushko, Z. M.; Мнушко, З. Н.; Тутутченко, О. В.; Tututchenko, O. V.; Тутутченко, Е. В.
2008Використання індикаторів ВООЗ в маркетингових дослідженнях національного ринкуПестун, І. В.; Pestun, І. V.; Пестун, И. В.