Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/4666
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТесля, А. М.-
dc.contributor.authorКотлярова, В. Г.-
dc.contributor.authorТесля, А. М.-
dc.contributor.authorКотлярова, В. Г.-
dc.contributor.authorTesla, A. M.-
dc.contributor.authorKotlyarova, V. G.-
dc.date.accessioned2014-10-22T07:21:48Z-
dc.date.available2014-10-22T07:21:48Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationТесля, А. М. Вибір каналів розподілу фармацевтичної продукції / А. М. Тесля, В. Г. Котлярова // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. Internet-конф. 27-28 берез. 2014 р., м. Харків. - Х. : Вид-во НФаУ, 2014. - С. 276-278.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/4666-
dc.language.isouken_US
dc.publisherНФаУen_US
dc.subjectканал розподілу фармацевтичної продукціїen_US
dc.titleВибір каналів розподілу фармацевтичної продукціїen_US
dc.typeOtheren_US
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Страницы из 2-я Междунар. конфер. менеджмент (Харьков, 27-28.03.14 г)-277.pdf210,09 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.