Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/471
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМнушко, З. М.-
dc.contributor.authorАбалова, О. П.-
dc.contributor.authorПестун, І. В.-
dc.contributor.authorMnushko, Z. N.-
dc.contributor.authorAbalova, O. P.-
dc.contributor.authorPestun, I. V.-
dc.date.accessioned2011-09-26T13:22:58Z-
dc.date.available2011-09-26T13:22:58Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationМнушко, З. М. Маркетинговий аналіз сервісного обслуговування та додаткових послуг аптечних закладів / З. М. Мнушко, О. П. Абалова, І. В. Пестун // Вісник фармації. - 2006. - № 1. - С. 41-47.en_US
dc.identifier.issn1562-7241-
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/471-
dc.description.abstractПроведене дослідження структури, значимості та ефективності додаткових послуг, які надають аптеки. Відмічена тенденція до їх розвитку та поліпшення якості обслуговування. З використанням методу анкетування визначені питання, які найбільше цікавлять відвідувачів аптек. Показано, що має місце належний рівень сервісного обслуговування клієнтів, просліджується підвищення консультативної ролі провізора та розвиток відповідального самолікування населення. Вивчені стан, зміст роботи та перспективи використання в аптеках послуг лікарів-консультантів. Визначені перелік додаткових послуг, які надаються аптечними закладами, та їх вплив на товарообіг, а також імідж аптек.en_US
dc.description.abstractThe research structure, importance and effectiveness of additional services provided by pharmacies. Tendency to develop and improve their quality of service. Using the survey method identifies issues that are most interesting to visitors pharmacies. Shown that there is a proper level of customer service is seen increasing advisory role of pharmacists and development of responsible self-medication of the population. Studied the condition of content and prospects for use in pharmacy services of medical consultants. Defined the list of additional services provided by pharmacies, and their impact on trade, as well as image pharmacies.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherНФаУen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectаптекиen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectрharmaciesen_US
dc.titleМаркетинговий аналіз сервісного обслуговування та додаткових послуг аптечних закладівen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Вісник фармації. Архів статей 1993-2009
Наукові публікації кафедри ФММ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
41-47.pdf260,78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.