Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/5149
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Прокопенко, Т. С. | - |
dc.contributor.author | Георгіянц, В. А. | - |
dc.contributor.author | Прокопенко, Т. С. | - |
dc.contributor.author | Георгиянц, В. А. | - |
dc.contributor.author | Prokopenko, T. S. | - |
dc.contributor.author | Georgiyants, V. A. | - |
dc.date.accessioned | 2014-12-06T21:22:01Z | - |
dc.date.available | 2014-12-06T21:22:01Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | Прокопено Т. С. Особливості та спадкоємність викладання фармацевтичної хімії при підготовці молодших спеціалістів і магістрів за спеціальністю «Фармація» / Т. С. Прокопенко, В. А. Георгіянц // Актуальні питання фармацевтичної і медичної науки та практики. – 2012. – № 1 (8). – С. 103–105. | en_US |
dc.identifier.uri | http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/5149 | - |
dc.description | http://pharmed.zsmu.edu.ua/issue/viewIssue/1467/233 | en_US |
dc.description.abstract | Проаналізовано особливості викладання фармацевтичної хімії у вищих навчальних закладах I–II та III–IV рівнів акредитації. Визначено професійні обов’язки та типові задачі діяльності, що їх характеризують, підходи до формування змісту дисципліни «Фармацевтична хімія» та сформульовано професійні компетенції, що мають бути забезпечені протягом викладання даної дисципліни. | en_US |
dc.description.abstract | Проанализированы особенности преподавания фармацевтической химии в высших учебных заведениях І–ІІ и III–IV уровней аккредитации. Определены про- фессиональные обязанности и характеризующие их типовые задачи деятельности, подходы к формированию содержания дисциплины «Фармацевтическая химия» и сформулированы профессиональные компетенции, которые должны быть обеспе чены в течение преподавания данной дисциплины. | en_US |
dc.description.abstract | Features and succession of pharmaceutical chemistry teaching in higher educational establishments of the І–ІІ and the III–IV levels of accreditation were analyzed. Professional duties and model tasks of activity which they are characterized, approaches to the forming of maintenance of discipline «Pharmaceutical chemistry» were discovered. Professional competences which should be provided during teaching of the given discipline have been formulated. | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.subject | фармацевтична хімія | en_US |
dc.subject | викладання | en_US |
dc.subject | молодший спеціаліст | en_US |
dc.subject | магістр | en_US |
dc.subject | фармацевтическая химия | en_US |
dc.subject | преподавание | en_US |
dc.subject | младший специалист | en_US |
dc.subject | магистр | en_US |
dc.subject | pharmaceutical chemistry | en_US |
dc.subject | teaching | en_US |
dc.subject | junior specialist | en_US |
dc.subject | master degree | en_US |
dc.title | Особливості та спадкоємність викладання фармацевтичної хімії при підготовці молодших спеціалістів і магістрів за спеціальністю «Фармація» | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Располагается в коллекциях: | Наукові публікації кафедри фармацевтичної хімії Наукові публікації співробітників коледжу НФаУ |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Actual questions_103-105.pdf | 436,86 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.