Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/531
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorНемченко, А. С.-
dc.contributor.authorХоменко, В. М.-
dc.contributor.authorЯрмола, І. К.-
dc.contributor.authorNemchenko, A. S.-
dc.contributor.authorKhоmеnkо, V. M.-
dc.contributor.authorYarmola, I. K.-
dc.date.accessioned2011-10-26T11:58:48Z-
dc.date.available2011-10-26T11:58:48Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationНемченко, А. С. Аналіз фармацевтичного законодавства у країнах світу: принципи державного управління галуззю /А. С. Немченко, В. М. Хоменко, І. К. Ярмола // Клінічна фармація. - 2007. - № 3. - С. 36-40. - Бібліогр. : с.39-40en_US
dc.identifier.issn1562-725Х-
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/531-
dc.description.abstractНа основі аналізу державницьких засад у фармацевтичному законодавстві 28 країн світу виділено дві групи критеріїв класифікації фармацевтичних систем державного управління: за ступенем централізації функцій та повноважень органів державної влади в галузі, а також за характером і рівнем впливу державного та суспільного регулювання фармацевтичної діяльності. Визначено базові країни (Франція, Данія, Швейцарія, Польща) за запропонованими класифікаційними ознаками та проведено змістовний аналіз принципових засад і повноважень органів державного управління фармацією в цих країнах. Згідно з об'єктивними тенденціями розвитку галузі встановлено, що ефективність національних систем державного управління фармацевтичною галуззю потребує обгрунтованого поєднання принципів централізму і децентралізму та раціонального впливу державного і суспільного регулювання фармацевтичної діяльності.en_US
dc.description.abstractOn the basis of analysis of state bases in the pharmaceutical legislation of 28 countries of the world two groups of criteria have been selected for classification of the state management pharmaceutical systems: by the degree of centralization of functions and plenary powers of the state authorities in industry, as well as the character and the level of influencing of the governmental and public control of the pharmaceutical activity. The basic countries (France, Denmark, Switzerland and Poland) have been determined according to the classification features and the content analysis of the principal bases and plenary powers of the state management organs in pharmacy in these countries have been conducted. According to the objective progress trends of industry, it has been shown that the efficiency of the national state control systems of the pharmaceutical branch needs the grounded combination of the principles of centralism and decentralism, as well as the rational influencing of the governmental and public control of the pharmaceutical activity.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherНФаУen_US
dc.subjectфармацевтичне законодавствоen_US
dc.subjectкласифікаційні ознакиen_US
dc.subjectрегулювання фармацевтичної діяльностіen_US
dc.subjectpharmaceutical legislationen_US
dc.subjectclassification featuresen_US
dc.subjectregulation of pharmaceuticalen_US
dc.titleАналіз фармацевтичного законодавства у країнах світу: принципи державного управління галуззюen_US
dc.typeArticleen_US
Располагается в коллекциях:Клінічна фармація. Архів статей 1997-2009
Наукові публікації кафедри організації та економіки фармації

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
36-40.pdf137,59 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.