Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/5459
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКрысенко, Т. В.-
dc.contributor.authorСуханова, Т. Е.-
dc.contributor.authorКрисенко, Т. В.-
dc.contributor.authorСуханова, Т. Є.-
dc.contributor.authorKrysenko, T. V.-
dc.contributor.authorSukhanova, T. Ye.-
dc.date.accessioned2014-12-23T11:33:14Z-
dc.date.available2014-12-23T11:33:14Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationКрысенко, Т. В. Обучение иностранных студентов русскому речевому этикету / Т. В. Крысенко, Т. Е. Суханова // Русская филология. Вестник Харьковского национального педагогического университета имени Г. С. Сковороды. - Х., 2011. - №1-2 (44). - С. 119-123en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/5459-
dc.description.abstractСтатья посвящена проблеме изучения русского речевого этикета иностранными студентами. Авторы считают, что знание национально-культурной специфики необходимо для осуществления успешной коммуникации. Авторы принимают во внимание, что при обучении речевому этикету необходимо учитывать участки расхождений и сходства родного и изучаемого языков. Авторами делается вывод, что перспективным для обучения иностранному языку является использование лингвокультурных блоков во всех разделах языкового курсаen_US
dc.description.abstractСтаття присвячена проблемі вивчення російського мовного етикету іноземними студентами. Автори вважають, що знання національно-культуної специфіки є необхідною умовою здійснення успішної комунікації. Автори беруть до уваги, що при навчанні мовному етикету необхідно враховувати ділянки розбіжностей та подібностей рідної мови та мови, що вивчається. Автори дійшли висновку, що перспективним для навчання іноземній мові є використання лінгвокультурних блоків у всіх розділах мовного курсу.en_US
dc.description.abstractThe article is devoted to the study of Russian speech etiquette by foreign students. The authors believe that knowledge of national-cultural specificity is necessary for successful communication. The authors take into account that in the course of training of speech etiquette it is also necessary to consider the areas of differences and similarities in the native and target languages. The author concludes that the use of linguocultural blocks in all the categories of the language course is rather perspective for learning a foreign language.en_US
dc.language.isoruen_US
dc.publisherХНПУ ім. Г. С. Сковородиen_US
dc.subjectречевой этикетen_US
dc.subjectстиль речиen_US
dc.subjectречевое поведениеen_US
dc.subjectнационально-культурная спецификаen_US
dc.subjectлингвокультурные блокиen_US
dc.subjectмовний етикетen_US
dc.subjectстиль мовленняen_US
dc.subjectмовна поведінкаen_US
dc.subjectнаціонально-культурна специфікаen_US
dc.subjectлінгвокультурні блокиen_US
dc.subjectspeech etiquetteen_US
dc.subjectstyle of speechen_US
dc.subjectverbal behaviouren_US
dc.subjectcultural identityen_US
dc.subjectlinguocultural blocksen_US
dc.titleОбучение иностранных студентов русскому речевому этикетуen_US
dc.title.alternativeНавчання іноземних студентів російському мовному етикетуen_US
dc.title.alternativeStudying Russian speech etiquette by foreign studentsen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри фундаментальних та суспільно-гуманітарних наук

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
обложка.pdfобложка журнала2,11 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
содержание.pdfсодержание895,13 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
страница 119.pdfстраница 1192,4 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
страница 120.pdfстраница 1203,63 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
страница 121.pdfстраница 1213,09 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
страница 122.pdfстраница 1223,64 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
страница 123.pdfстраница 1232,73 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.