Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/5544
Назва: Маркетингові дослідження ринку лікарських препаратів для лікування захворювань передміхурової залози
Автори: Гриценко, В. І.
Рубан, О. А.
Гриценко, В. И.
Рубан, Е. А.
Gritsenko, V. I.
Ruban, O. A.
Теми: маркетингові дослідження;захворювання передміхурової залози;маркетинговые исследования;заболевания предстательной железы;marketing research;prostate disease
Дата публікації: 2014
Видавництво: НФаУ
Бібліографічний опис: Гриценко, В. І. Маркетингові дослідження ринку лікарських препаратів для лікування захворювань передміхурової залози / В. І. Гриценко, О. А. Рубан // Фармакоекономіка в Україні : стан та перспективи розвитку : матеріали VII наук.-практ. Internet-конф. 20 листоп. 2014 р., м. Харків. – Х. : Вид-во НФаУ, 2014. – С. 70-72.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/5544
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри ЗТЛ
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Страницы из фармакоэкономика - 2014-25.pdf214,4 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.