Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 11-16 из 16.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2012Measures for increase the efficiency of marketing functions executing in pharmacy chainsМнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.; Бабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.; Пестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.
2012Моделювання робочого часу працівників аптек, задіяних у виконанні маркетингових функційМнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.; Бабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.; Пестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.
2008Пріоритети розвитку маркетингової діяльності фармацевтичних та аптечних підприємствМнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.; Пестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Бабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.
2010Інструктивно-методичні рекомендації з підвищення ефективності вирішення маркетингових функцій аптечних мережПестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Бабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.; Мнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.
2009Створення клієнтської бази даних аптеки в процесі формування лояльності покупців аптечної мережіБабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.; Пестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.
2020Застосування принципів особистісно-орієнтованого навчання при викладанні дисципліни "Фармацевтичний маркетинг та менеджмент"Пестун, І. В.; Бабічева, Г. С.; Чегринець, А. А.; Pestun, I. V.; Babicheva, G. S.; Chegrinets, А. А.; Пестун, И. В.; Бабичева, А. С.; Чегринец, А. А.