Поиск


Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 331-340 из 3188.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2013Monitoring of pharmaceutical market of LebanonSobeh Mohamed; Sofronova, I. V.; Софронова, И. В.; Софронова, І. В.
2013Procurement performance measurement in the lebanon pharmaceutical companyHassan Kassas; Aliekperova, N. V.; Алекперова, Н. В.; Алєкперова, Н. В.
1994Теорія менеджменту і фармацевтична практикаМнушко, З. М.; Калюжна, Н. М.; Омельченко, Н. М.; Мнушко, З. Н.; Калюжная, Н. Н.; Омельченко, Н. М.; Mnushko, Z. N.; Kalyuzhnaya, N. N.; Omelchenco, N. M.
2001Вітчизняні лікарські препарати для ін'єкцій на фармацевтичному ринку УкраїниСафіуліна, З. Р.; Перцев, І. М.
1993Методичні підходи до регіональної сегментації ринку лікарських препаратівМнушко, З. М.; Бовкун, Л. П.; Mnuchko, Z. N.; Bovkun, L. P.; Мнушко, З. Н.; Бовкун, Л. П.
2014Marketing aspects of green manufacturing in pharmacySofronova, I. V.; Rashid, Ammar; Софронова, І. В.; Рашид, Аммар; Софронова, И. В.; Рашид, Аммар
2015Merchandising effectiveness in the pharmacyMovchanenko, D. V.; Мовчаненко, Д. В.; Мовчаненко, Д. В.; Sofronova, I. V.; Софронова, І. В.; Софронова, И. В.
2014Аналіз асортименту та структури споживання венотонізуючих лікарських засобів в УкраїніЖадько, С. В.; Жадько, С. В.; Zhadko, S. V.; Сироєжкіна, О. В.; Сыроежкина, А. В.; Syroezhkina, A. V.
2014Дослідження розривів у маркетингових комунікаціях аптечної організації як інструменту для підвищення ефективності роботи роздрібного сектору фармацевтичного ринкуМалий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.
2015Основні напрямки підвищення ефективності використання держаних коштів, що спрямовуються на закупівлю протипухлинних препаратів за умов обов’язкового медичного страхування в УкраїніПанфілова, Г. Л.; Ольховська, А. Б.; Заріцька, Г. М.; Панфилова, Г. Л.; Panfilova, G. L.; Ольховская, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.; Зарицкая, Г. М.; Zaritskaya, G. M.