Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 11-20 из 47.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2014Сучасна концепція фармацевтичного маркетингу: холістичний підхідМалий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.
2013The investigation service level in chemist’s shops by «Mystery customer» methodKoreneva, А. S.; Mnushko, Z. N.; Kobets, M. N.; Коренева, А. С.; Мнушко, З. Н.; Кобец, М. Н.; Коренєва, А. С.; Кобець, М. М.; Мнушко, З. М.
2013Marketing features of customers services in pharmaciesKononova, A.; Rogulya, O. Yu.; Кононова, А.; Рогуля, О. Ю.; Кононова, А.; Рогуля, О. Ю.
2014Marketing aspects of green manufacturing in pharmacySofronova, I. V.; Rashid, Ammar; Софронова, І. В.; Рашид, Аммар; Софронова, И. В.; Рашид, Аммар
2014Postmarketing research in pharmacyOliinyk, O. E.; Evtushenko, O. M.; Олійник, О. Є.; Євтушенко, О. М.; Олейник, О. Е.; Евтушенко, Е. Н.
2014Коучинг як стиль менеджменту та управління персоналом фармацевтичної організаціїМалий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.
2015Аналіз сучасних проблем в роботі аптечних закладів УкраїниБондарєва, І. В.; Бондарева, И. В.; Bondareva, I. V.
2015The study of consumer behavior of pharmacy visitorsPrisich, K. S.; Piven, E. P.; Присич, К. С.; Прісіч, К. С.; Пивень, Е. П.; Півень, Є. П.
2017There is a question of risk and management of vagueness processes in the field of pharmaceuticalCамборський, О. С.; Самборский, О. С.; Samborskyi, O. S.; Слободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, М. М.; Євтушенко, О. М.; Евтушенко, Е. Н.; Yevtushenko, O. M.
2017Історія створення та становлення кафедри фармацевтичного маркетингу та менеджментуМалий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V.V.; Софронова, І. В.; Софронова, И.В.; Sofronova, I. V.; Ольховська, А. Б.; Ольховская, А. Б.; Olkhovska, A. B.