Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 10.
  • назад
  • 1
  • дальше
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2009Дослідження витрат робочого часу працівників аптечних мереж на маркетингову діяльністьМнушко, З. М.; Бабічева, Г. С.; Мнушко, З. Н.; Бабичева, А. С.; Mnushko, Z. N.; Babicheva, A. S.
2009Дослідження структури та вагомості маркетингових завдань аптечних мережБабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.
2009Методичні підходи до розробки клієнтської бази даних аптечних підприємствПестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Бабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.
2009Аналіз та моделювання витрат робочого часу фахівців аптечних мереж на маркетингову діяльністьМнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.; Бабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.
2009Аналіз сучасних напрямків розвитку ринкової діяльності аптечних підприємствБабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.; Мнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.
2008Комплексний підхід до визначення маркетингових завдань аптечних мережМнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.; Бабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.
2008Ключові аспекти становлення та розвитку аптечних мереж на фармацевтичному ринку УкраїниМнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.; Бабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.
2009Створення клієнтської бази даних аптеки в процесі формування лояльності покупців аптечної мережіБабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.; Пестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.
2009Дослідження особливостей маркетингової діяльності аптечних мереж на основі SWOT-аналізуБабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.
2009Оцінка ступеня виконання маркетингових завдань аптечних мережМнушко, З. М.; Бабічева, Г. С.; Mnushko, Z. N.; Babicheva, A. S.