Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-6 из 6.
  • назад
  • 1
  • дальше
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2009Порівняння оптових фармацевтичних підприємств з використанням бінарних оцінок параметрів логістичного обслуговування аптечних закладівДорохова, Л. П.; Dorokhova, L. P.
2003Формування корпоративної культури у складі стратегічної діяльності фармацевтичних підприємствМнушко, З. М.; Лисак, Г. М.; Mnushko, Z. N.; Lysak, G. N.
2002Ефективність виставок як PR-заходу у діяльності фармацевтичних підприємствМнушко, З. М.; Лисак, Г. М.; Mnushko, Z. N.; Lysak, G. N.
2007Кадровий маркетинг як складова частина успішного управління персоналом на підприємствах фармацевтичної галузіБабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.
2006Служба Public Relations у світлі ефективної діяльності фармацевтичних фірмГудзенко, О. П.; Гудзенко, А. П.; Gudzenko, O. P.; Немятих, О. Д.; Немятых, О. Д.; Nemyatykh, O. D.; Бабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.
2007Public Relations как основа социально-ориентированного маркетинга фармацевтических предприятийГудзенко, А. П.; Гудзенко, О. П.; Gudzenko, A. P.; Немятых, О. Д.; Немятих, О. Д.; Nemyatykh, O. D.; Бабичева, А. С.; Бабічева, Г. С.; Babicheva, А. S.