Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-9 из 9.
  • назад
  • 1
  • дальше
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2016Сучасні особливості маркетингу в закладах охорони здоров’яПестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Мнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.
2008Оцінка впливу факторів макросередовища на роботу аптечних закладівМнушко, З. М.; Підліснюк, І. В.; Пестун, І. В.; Mnushko, Z. N.; Podlesnyuk, I. V.; Pestun, I. V.
2007Аудит роздрібної реалізації гормональних лікарських засобівМнушко, З. М.; Преснякова, В. В.; Mnushko, Z. N.; Presnyakova, V. V.
2006Маркетинговий аналіз сервісного обслуговування та додаткових послуг аптечних закладівМнушко, З. М.; Абалова, О. П.; Пестун, І. В.; Mnushko, Z. N.; Abalova, O. P.; Pestun, I. V.
2011Методичні рекомендації щодо виконання курсових робіт з дисципліни «Маркетинг»Мнушко, З. М.; Дорохова, Л. П.; Вороніна, О. М.; Mnushko, Z. N.; Мнушко, 3. H.; Dorokhova, L. P.; Voronina, L. N.
2011Методичні рекомендації з виробничої комплексної фахової переддипломної практики для спеціальності «Маркетинг»Мнушко, З. М.; Дорохова, Л. П.; Dorokhova, L. P.; Мнушко, 3. H.; Mnushko, Z. N.
2011Методичні рекомендації з навчальної практики з маркетингуМнушко, З. М.; Дорохова, Л. П.; Вороніна, О. М.; Mnushko, Z. N.; Мнушко, 3. H.; Dorokhova, L. P.; Дорохова, Л. П.; Voronina, L. N.; Воронина, Л. Н.
2004Методика визначення тяжіння аптечних закладів до оптових фармацевтичних фірм із застосуванням композиції нечітких бінарних відношеньМнушко, З. М.; Дорохова, Л. П.; Куценко, С. А.; Mnushko, Z. M.; Dorokhova, L. P.; Kutsenko, S. A.
1993Маркетингова структура в управлінні фармацевтичним підприємствомМнушко, З. М.; Пузак, Н. А.; Бовкун, Л. П.; Согоконь, Л. М.; Хименко, С. В.; Mnushko, Z. N.; Puzak, N. О.; Bovkun, L. P.; Sogokon, L. N.; Khimenko, S. V.; Мнушко, З. Н.; Пузак, Н. А.; Бовкун, Л. П.; Согоконь, Л. Н.; Хименко, С. В.