Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-8 из 8.
  • назад
  • 1
  • дальше
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2016Питання менеджменту і маркетингу у розробці навчальних програм підготовки фахівців фармаціїМалий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Ольховська, А. Б.; Ольховская, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.; Пестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Рогуля, О. Ю.; Рогуля, О. Ю.; Rohulya, O. Yu.; Дорохова, Л. П.; Дорохова, Л. П.; Dorokhova, L. P.; Слободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.
2015Формирование маркетинга взаимоотношений с ключевыми клиентами фармацевтической фирмыРогуля, О. Ю.; Хобта, М. В.; Рогуля, О. Ю.; Хобта, М. В.; Rohulya, O. Yu.; Hobta, M. V.
2016Використання маркетингу взаємовідносин у діяльності виробничих фармацевтичних підприємствРогуля, О. Ю.; Rohulya, O. Yu.
2016Використання маркетингу взаємовідносин у діяльності виробничих фармацевтичних підприємствРогуля, О. Ю.; Rohulya, O. Yu.
2015Дослідження сучасних умов формування інновацiйної діяльності у фармаціїРогуля, О. Ю.; Rohulya, O. Yu.
2013Научно-теоретические подходы к исследованию конкурентоспособности фармацевтических производственных предприятийРогуля, О. Ю.; Лозенко, В. А.; Rohulya, O. Yu.; Lozenko, V. O.; Лозенко, В. О.
2018Дослідження взаємозв’язку характеристик клієнтів аптеки та впливу на них інструментів маркетингуЕсаулова, К. В.; Эсаулова, К. В.; Esaulova, K. V.; Рогуля, О. Ю.; Rohulya, O. Yu.
2020Формування професійної компетентності майбутніх фармацевтичних фахівців у процесі вивчення дисципліни "Фармацевтичний маркетинг та менеджмент"Малий, В. В.; Євтушенко, О. М.; Ольховська, А. Б.; Шуванова, О. В.; Пестун, І. В.; Слободянюк, М. М.; Рогуля, О. Ю.; Malyi, V. V.; Yevtushenko, О. М.; Olkhovska, A. B.; Shuvanova, O. V.; Pestun, I. V.; Slobodyanyuk, М. М.; Rohulya, O. Yu.; Малый, В. В.; Евтушенко, Е. Н.; Ольховская, А. Б.; Шуванова, Е. В.; Пестун, И. В.; Слободянюк, Н. Н.; Рогуля, О. Ю.