Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-8 из 8.
  • назад
  • 1
  • дальше
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2008Оцінка впливу факторів макросередовища на роботу аптечних закладівМнушко, З. М.; Підліснюк, І. В.; Пестун, І. В.; Mnushko, Z. N.; Podlesnyuk, I. V.; Pestun, I. V.
2008Маркетингові дослідження торговельних марок амлодипінуСлободянюк, М. М.; Жадько, С. В.; Slobodyanyuk, N. N.; Zhadko, S. V.
2007Аудит роздрібної реалізації гормональних лікарських засобівМнушко, З. М.; Преснякова, В. В.; Mnushko, Z. N.; Presnyakova, V. V.
2006Маркетинговий аналіз сервісного обслуговування та додаткових послуг аптечних закладівМнушко, З. М.; Абалова, О. П.; Пестун, І. В.; Mnushko, Z. N.; Abalova, O. P.; Pestun, I. V.
2007Маркетингові дослідження торгових марок симвастатинуСлободянюк, М. М.; Жадько, С. В.; Slobodyanyuk, N. N.; Zhadko, S. V.
2009Опрацювання системи збалансованих показників маркетингу фармацевтичної оптової фірмиПестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.
2004Методика визначення тяжіння аптечних закладів до оптових фармацевтичних фірм із застосуванням композиції нечітких бінарних відношеньМнушко, З. М.; Дорохова, Л. П.; Куценко, С. А.; Mnushko, Z. M.; Dorokhova, L. P.; Kutsenko, S. A.
2007Становлення та розвиток спеціальностей «Економіка підприємства» та «Маркетинг» у Національному фармацевтичному університетіЧерних, В. П.; Chernykh, V. P.; Черных, В. П.; Гриценко, І. С.; Gritsenko, I. S.; Гриценко, И. С.; Малий, В. В.; Malyi, V. V.; Малый, В. В.