Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/6962
Назва: Postmarketing research in pharmacy
Автори: Oliinyk, O. E.
Evtushenko, O. M.
Олійник, О. Є.
Євтушенко, О. М.
Олейник, О. Е.
Евтушенко, Е. Н.
Теми: marketing;pharmacy;маркетинг;аптека
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Oliinyk, O. E. Postmarketing research in pharmacy / O. E. Oliinyk, O. M. Evtushenko // Actual Questions Of Development оf New Drugs : Abstracts оf XX International Scientifi c And Practical Conference Of Young Scientists And Student, April 22-23, 2014, Kharkiv. – Kh. : NUPh, 2014. – P. 253.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/6962
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
253.pdf88,48 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.