Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 81-90 из 116.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2016Освітні інновації у викладанні медико-біологічних дисциплінКайдалова, Л. Г.; Kaydalova, L. G.
2020Аналіз навчального плану підготовки магістрів НФаУ за ОПП 226 "Фармація, промислова фармація"Григорів, Г. В.; Кайдалова, Л. Г.; Сабатовська, І. С.; Grygoriv, G. V.; Kaydalova, L. G.; Sabatovska, I. S.; Григорив, Г. В.; Сабатовская, И. С.
2020Здоров’язберігаючі технології у підготовці фахівців охорони здоров’яКайдалова, Л. Г.; Kaydalova, L. G.; Альохіна, Н. В.; Алехина, Н. В.; Alekhina, N. V.; Мосенцева, С. М.; Мосенцева, С. Н.; Mosentseva, S. N.
2020Організація освітнього процесу за дистанційною формою навчання, переваги і недолікиЯременко, В. Д.; Кайдалова, Л. Г.; Yaremenko, V. D.; Kaydalova, L. G.
2014Теоретичні засади реалізації компетентнісного підходу до професійної підготовки майбутніх економістів на основі використання інтерактивних методів навчанняКайдалова, Л. Г.; Кайдалова, Л. Г.; Kaydalova, L. G.; Тимощук, Г. В.; Тимощук, А. В.; Tymoshchuk, H. V.
2011Проблеми адаптації іноземних студентів на початковому етапі навчанняКайдалова, Л. Г.; Кайдалова, Л. Г.; Kaydalova, L. G.; Черкашина, Ж. В.; Черкашина, Ж. В.; Cherkashyna, Z. V.
2013Сучасні педагогічні технології як засіб підготовки компетентних фахівцівКайдалова, Л. Г.; Кайдалова, Л. Г.; Kaydalova, L. G.
2014Современные педагогические технологии как средство подготовки компетентных специалистовКайдалова, Л. Г.; Кайдалова, Л. Г.; Kaydalova, L. G.
2014Упровадження технології проблемного навчання при викладанні психолого-педагогічних дисциплінКайдалова, Л. Г.; Кайдалова, Л. Г.; Kaydalova, L. G.; Щокіна, Н. Б.; Щекина, Н. Б.; Shchokina, N. B.
2014The system of management of quality of training specialists in producing departmentКайдалова, Л. Г.; Кайдалова, Л. Г.; Kaydalova, L. G.; Комишан, А. І.; Комышан, А. И.; Komichan, A. I.; Щокіна, Н. Б.; Щекина, Н. Б.; Shchokina, N. B.