Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/8265
Title: Современные педагогические технологии в подготовке будущих специалистов здравоохранения
Authors: Кайдалова, Л. Г.
Щокина, Н. Б.
Комышан, А. И.
Kaydalova, L. G.
Щокіна, Н. Б.
Shchokina, N. B.
Komichan, A. I.
Комишан, А. І.
Keywords: сучасні педагогічні технології;фахівці охорони здоров'я;якість освіти;індивідуальне навчання;современные педагогические технологии;специалисты здравоохранения;качество образования;индивидуальное обучение;modern pedogogical techniques;specialists in the field of health care;the quality of education;individual education
Issue Date: 2015
Publisher: «The European Association of pedagogues and psychologists Science»
Bibliographic description (Ukraine): Кайдалова, Л. Г. Современные педагогические технологии в подготовке будущих специалистов здравоохранения / Л. Г. Кайдалова, Н. Б. Щокина, А. И. Комышан // The unity of science : International scientific professional periodical journal. – Vienna – Austria : Рublishing office Friedrichstrabe 10. – 2015. – P. 38-40.
Abstract: У статті аналізуються сучасні педагогічні технології, їх сутність, переваги та можливості використання в навчальному процесі для підготовки майбутніх фахівців охорони здоров'я
В статье анализируются современные педагогические технологии, их сущность, преимущества и возможности использования в учебном процессе для подготовки будущих специалистов здравоохранения
We have analyzed some modern pedogogical techniques, thier nature, advantages and abilities to use them in a teaching process for training of the future specialists in the field of health care
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/8265
ISSN: 9091-175X
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри педагогiки та психологiї IПКСФ
Наукові публікації кафедри філософії та соціології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kaidalova The Unity of science.pdf584,4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.