Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/8266
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛутаєва, Т. В.-
dc.contributor.authorLutaieva, Т. V.-
dc.contributor.authorЛутаева, Т. В.-
dc.date.accessioned2016-01-18T12:56:16Z-
dc.date.available2016-01-18T12:56:16Z-
dc.date.issued1998-
dc.identifier.citationЛутаєва, Т. В. Теорія і практика організації освіти учнів у гімназіях Харкова другої пол. XIX - поч. ХХ ст. : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Т. Е. Лутаєва ; Харківський держ. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. - Х., 1998. - 18 с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/8266-
dc.description.abstractДисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальістю 13.00.01 - теорія та історія педагогіки. - Харківський державний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди, Харків, 1998. У дисертації виявлено і науково обгрунтовано етапи становлення та розвитку гімназій у Харкові, проаналізовано ціли та зміст гімназичної освіти, розглянуто дві групи методів навчання учнів, узагальнено досвід їх використання в гімназіях Харкова др. пол. ХIX - поч. ХХ ст., розкрито можливості його творчого застосування у сучасних умовах.en_US
dc.description.abstractДиссертация на соискание ученой степени кандидата педагогических наук по специальности 13.00.01 - теория и история педагогики. - Харьковский государственный педагогический университет им. Г. С. Сковороды, Харьков, 1998. В диссертации выделены и научно обоснованы этапы становления и развития гимназий Харькова, проанализированы цели и содержание гимназического образования, рассмотрены две группы методов обучения учеников и обобщён опыт их использования в харьковских гимназиях втор.пол. XIX - нач. ХХ ст. , расскрыты возможности его творческого применения в современных условиях.en_US
dc.description.abstractA dissertation obtain the degree of Candidate of Pedagogic Science, specialising in the "theory and history of pedagogic", Kharkiv 1998. The dissertation presented hereinafter attempts to make the scientific outline of the beginning and development of Kharkiv's gymnasiums, to reveal the characteristic features of the gymnasium educational system that was created in Kharkiv during the 2nd part of the XIX - beg. of the XX centuries, and the possible use of the gymnasium experience nowadays.en_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectгімназіяen_US
dc.subjectорганізація гімназичної освітиen_US
dc.subjectзміст гімназичної освітиen_US
dc.subjectметоди стимулування й мотивації та організації навчально-пізнавальної діяльності учнівen_US
dc.subjectгимназияen_US
dc.subjectорганизация гимназического образованияen_US
dc.subjectсодержание гимназического образованияen_US
dc.subjectметоды стимулирования, мотивации и организации учебно-познавательной деятельности учениковen_US
dc.subjectgymnasiumen_US
dc.subjectorganisation and contents of the gymnasium educational systemen_US
dc.subjectmethods of the stimulationen_US
dc.subjectmotivation and organisation of the educational and recognizational pupil's activitiesen_US
dc.titleТеорія і практика організації освіти учнів у гімназіях Харкова др. пол. ХIX - поч. ХХ ст.en_US
dc.title.alternativeТеория и практика организации образования учеников в гимназиях Харькова втор. пол. ХIX - нач. ХХ ст.en_US
dc.title.alternativeTheory and Practice of Organisation of the Educational System of Schoolchildren in Gymnasiums of Kharkiv, the 2nd part of XIX - beg. of the XX centuriesen_US
dc.typeOtheren_US
Розташовується у зібраннях:Автореферати дисертацій та дисертації кафедри педагогiки та психологiї IПКСФ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
AVTOREF.DOCтекст126 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити
ТИТУЛ_АВ.rtfтитул10,79 kBRTFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.