Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/8815
Назва: | Introduction of distance learning in the post-graduate pharmaceutical education: possibilities, problems, advantages |
Інші назви: | Внедрение в последипломное фармацевтическое образование дистанционного обучения: возможности, проблемы, преимущества Впровадження в післядипломну фармацевтичну освіту дистанційного навчання: можливості, проблеми, переваги |
Автори: | Piminov, O. F. Shulga, L. I. Trutaiev, S. I. Burian, K. O. Пиминов, А. Ф. Шульга, Л. И. Трутаев, С. И. Бурьян, Е. А. Пімінов, О. Ф. Шульга, Л. І. Трутаєв, С. І. Бур’ян, К. О. |
Теми: | distance education;postgraduate education;pharmacy;sociological research;дистанционное обучение;последипломное образование;фармация;социологические исследования;дистанційне навчання;післядипломна освіта;фармація;соціологічні дослідження |
Дата публікації: | 2016 |
Бібліографічний опис: | Introduction of distance learning in the post-graduate pharmaceutical education: possibilities, problems, advantages / O. F. Piminov, L. I. Shulga, S. I. Trutaiev, K. O. Burian // Управління, економіка та забезпечення якості в фармації. - 2016. - № 1. - С. 32-37. |
Короткий огляд (реферат): | The conditions of implementation of distance learning in the system of the postgraduate education
of the pharmacy specialists have been investigated. The results of the survey revealed that the technical
capabilities of pharmacy specialists is insufficient to conduct distance courses, the survey also discusses
the limited access to information resources and the desire to have direct communication with teachers.
It is expedient to introduce the elements of distance learning technologies in the postgraduate training
of pharmacists as the initial stage of the transition to distance education services. Исследованы предпосылки внедрения дистанционного обучения в систему последиплом- ного образования специалистов фармации. Анкетированием слушателей курсов повы- шения квалификации доказано недостаточность технических возможностей специали- стов фармации, ограниченность доступа к информационным ресурсам и желательность непосредственного общения с преподавателями. Установлена целесообразность внедре- ния элементов дистанционных технологий в последипломной подготовке провизоров и фармацевтов как начальной стадии перехода на дистанционное предоставление об- разовательных услуг. Досліджені передумови впровадження дистанційного навчання в систему післядиплом- ної освіти спеціалістів фармації. Анкетуванням слухачів курсів підвищення кваліфі- кації доведено недостатність технічних можливостей фахівців фармації, обмеженість доступу до інформаційних ресурсів та бажаність безпосереднього спілкування з викла- дачами. Встановлено доцільність впровадження елементів дистанційних технологій у післядипломній підготовці провізорів і фармацевтів як початкової стадії переходу на дистанційне надання освітніх послуг. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/8815 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри фармацевтичних технологій та забезпечення якості ІПКСФ Наукові публікації О. Ф. Пімінова Управління, економіка та забезпечення якості в фармації. Архів статей 2008-2021 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
32-37.pdf | 214,03 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.