Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/8843
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПляка, Л. В.-
dc.contributor.authorPlyaka, L. V.-
dc.date.accessioned2016-04-26T13:13:10Z-
dc.date.available2016-04-26T13:13:10Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationПляка, Л. В. Особливості комунікативної діяльності майбутніх провізорів / Л. В. Пляка // матеріали Міжнародної наукової конференції [«Актуальні проблеми сучасної освіти в світлі вимог Болонського процесу»], (Севастополь, 21–23 вересня 2009 р.). – Севастополь : СевНТУ, 2009. – С. 180–182.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/8843-
dc.description.abstractУ статті розкриваються питання, пов`язані з особливостями комунікативної діяльності майбутніх провізорів. Автор звертає увагу на те, що комунікативна діяльність фахівців фармацевтичної галузі орієнтована на особистість партнера, його статус, стан здоров`я, і саме ці фактори визначають тип та стиль професійного спілкування провізорів.en_US
dc.description.abstractВ статье раскрываются вопросы, связанные с особннносятми коммуникативной деятельности будущих провизоров. Коммуникативная деятельность специалистов фармацевтической отрасли сориентирована на личность партнера, его статус, сосотояние здоровья, так как именно эти факторы определяют стиль профессионального общения провизоров.en_US
dc.description.abstractQuestions, related to the features of communicative activity of future pharmacists, open up in the article. Communicative activity of future pharmacists is oriented to personality of partner, his status, state of health, that determines a type and style of professional intercourse.en_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectспілкуванняen_US
dc.subjectділове спілкуванняen_US
dc.subjectкомунікативна діяльністьen_US
dc.subjectобщениеen_US
dc.subjectделовое общениеen_US
dc.subjectкоммуникативная деятельностьen_US
dc.subjectIntercourseen_US
dc.subjectcommunicative activityen_US
dc.titleОсобливості комунікативної діяльності майбутніх провізорівen_US
dc.title.alternativeОсобенности коммуникативной деятельности будущих провизоровen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри педагогiки та психологiї IПКСФ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Комунікативна діяльність провізорів doc.doc60,5 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.