Поиск


Текущие фильтры:


Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 16.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2015Анализ ассортимента гепатопротекторов, представленных на фармацевтическом рынке УкраиныМуса Истанис Марвек Медхат; Малый, В. В.; Мазуркевич, А. Г.; Малий, В. В.; Мазуркевич, А. Г.; Malyi, V. V.; Mazurcevich, A. G.
2015The availability of drugs purchased for state funds in UkraineMalyi, V. V.; Timanyuk, I. V.; Bondarieva, I. V.; Малий, В. В.; Тіманюк, І. В.; Бондарєва, І. В.; Малый, В. В.; Тиманюк, И. В.; Бондарева, И. В.
2015The study of basic reasons managed and unmanaged processes of crisis developmentMalyi, V. V.; Bondarieva, I. V.; Timanyuk, I. V.; Малий, В. В.; Малый, В. В.; Бондарева, И. В.; Бондарєва, І. В.; Тіманюк, І. В.; Тиманюк, И. В.
2015Analysis of factors contributing to the consumption of hepatotropic drugsMoussa Istanis Marvek Medhat; Malyi, V. V.; Малий, В. В.; Малый, В. В.
2015Theoretical approaches to change management in pharmaceutical organizations: the main stages and methods process of implementation changesMalyi, V. V.; Bondarieva, I. V.; Timanyuk, I. В.; Малый, В. В.; Малий, В. В.; Бондарева, И. В.; Бондарєва, І. В.; Тиманюк, И. В.; Тиманюк, І. В.
2015Вплив кризи на вибір маркетингових комунікацій при просуванні фармацевтичного товаруМалий, В. В.; Ольховська, А. Б.; Малый, В. В.; Ольховская, А. Б.; Malyi, V. V.; Olkhovskaya, A. B.
2015Теоретико-прикладні засади формування іміджу вищого навчального закладуМалий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Ольховська, А. Б.; Ольховская, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.
2015Виробнича практика з маркетингових досліджень як складова у підготовці конкурентоспроможного фахівця з маркетингуЛукашова, М. М.; Лукашова, М. М.; Lukashova, A. V.; Усенко, М. В.; Усенко, М. В.; Usenko, M. V.; Ольховська, А. Б.; Ольховская, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.; Малий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Рижова, О. В.; Рыжова, О. В.; Ryzhova, O. V.
2015Маркетинговий менеджментЖадько, С. В.; Жадько, С. В.; Zhadko, S. V.; Малий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.
2015Логіка та етика професійних суджень у маркетингуМалий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Сафіуліна, З. Р.; Сафиулина, З. Р.; Safiulina, Z. R.; Ольховська, А. Б.; Ольховская, А. Б.; Olkhovska, A. B.