Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/9146
Назва: Introduction of distance learning in the post-graduate pharmaceutical education: possibilities, problems, advantages
Інші назви: Внедрение в последипломное фармацевтическое образование дистанционного обучения: возможности, проблемы, преимущества
Впровадження в післядипломну фармацевтичну освіту дистанційного навчання: можливості, проблеми, переваги
Автори: Piminov, O. F.
Shulga, L. I.
Trutaiev, S. I.
Burian, K. O.
Пиминов, А. Ф.
Шульга, Л. И.
Бурьян, Е. А.
Трутаев, С. И.
Пімінов, О. Ф.
Шульга, Л. І.
Бур’ян, К. О.
Трутаєв, С. І.
Теми: distance education;postgraduate education;pharmacy;sociological research;дистанционное обучение;последипломное образование;фармация;социологические исследования;дистанційне навчання;післядипломна освіта;фармація;соціологічні дослідження
Дата публікації: 2016
Видавництво: НФаУ
Бібліографічний опис: Introduction of distance learning in the post-graduate pharmaceutical education: possibilities, problems, advantages / O. F. Piminov, L. I. Shulga, S. I. Trutaiev, K. O. Burian // Управління, економіка та забезпечення якості в фармації. - 2016. - № 1. - С. 32-37.
Короткий огляд (реферат): The conditions of implementation of distance learning in the system of the postgraduate education of the pharmacy specialists have been investigated. The results of the survey revealed that the technical capabilities of pharmacy specialists is insufficient to conduct distance courses, the survey also discusses the limited access to information resources and the desire to have direct communication with teachers. It is expedient to introduce the elements of distance learning technologies in the postgraduate training of pharmacists as the initial stage of the transition to distance education services.
Исследованы предпосылки внедрения дистанционного обучения в систему последиплом- ного образования специалистов фармации. Анкетированием слушателей курсов повы- шения квалификации доказано недостаточность технических возможностей специали- стов фармации, ограниченность доступа к информационным ресурсам и желательность непосредственного общения с преподавателями. Установлена целесообразность внедре- ния элементов дистанционных технологий в последипломной подготовке провизоров и фармацевтов как начальной стадии перехода на дистанционное предоставление об- разовательных услуг.
Досліджені передумови впровадження дистанційного навчання в систему післядиплом- ної освіти спеціалістів фармації. Анкетуванням слухачів курсів підвищення кваліфі- кації доведено недостатність технічних можливостей фахівців фармації, обмеженість доступу до інформаційних ресурсів та бажаність безпосереднього спілкування з викла- дачами. Встановлено доцільність впровадження елементів дистанційних технологій у післядипломній підготовці провізорів і фармацевтів як початкової стадії переходу на дистанційне надання освітніх послуг.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/9146
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри фармацевтичних технологій та забезпечення якості ІПКСФ
Наукові публікації О. Ф. Пімінова

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
32-37.pdf214,03 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.