Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/9417
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПенкин, Ю. М.-
dc.contributor.authorЖук, В. А.-
dc.contributor.authorБелогорцева, Л. Ю.-
dc.contributor.authorПєнкін, Ю. М.-
dc.contributor.authorPenkin, Yu. M.-
dc.contributor.authorZhuk, V. A.-
dc.contributor.authorBelogortseva, L. Yu.-
dc.date.accessioned2016-06-03T12:16:19Z-
dc.date.available2016-06-03T12:16:19Z-
dc.date.issued2008-12-
dc.identifier.citationПенкин, Ю. М. Интернет-маркетинг / Ю. М. Пенкин, В. А. Жук, Л. Ю. Белогорцева // Провизор. - 2008 . - № 23 -24. - С. 79-82.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/9417-
dc.description.abstractИнтернет-маркетингen_US
dc.language.isoruen_US
dc.publisherПровизор Журнал 23 24en_US
dc.subjectИТ-технологииen_US
dc.titleИнтернет-маркетингen_US
dc.title.alternativeІнтернет-маркетингen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри фундаментальних та суспільно-гуманітарних наук

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
теор 23 24 8.pdf2,21 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.