Browsing by Author Пляка, Л. В.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 68  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2017Formation of educational motivation of students for future laboratory-based physician to study professionally-oriented disciplinesKirshenbaum, O. V.; Кіршенбаум, О. В.; Киршенбаум, Е. В.; Plyaka, L. V.; Пляка, Л. В.
2015Formation of socio-psychological climate in the student groupPlyaka, L. V.; Rakovskaya, A. S.; Пляка, Л. В.; Раковская, А. С.; Раковська, А. С.
2016Problems of cognitive motivation formation in future trainersPlyaka, L. V.; Chihar, B.; Пляка, Л. В.
2018Professional competency formation during the production practice process of future pharmaceutical specialistsPlyaka, L. V.; Пляка, Л. В.; Vereitina, O. A.; Вереітіна, О. А.
2014Psychological and pedagogical causes of origin of conflicts in a system “teacher–student”Plyaka, L. V.; Nieviezhina, O. A.; Пляка, Л. В.; Невежна, О. А.; Пляка, Л. В.; Невежна, О. А.
2014Psychological characteristics of motivation student learning activitiesPlyaka, L. V.; Chueva, I. M.; Пляка, Л. В.; Чуева, И. Н.; Чуєва, І. М.
2018Визначення підходів до оцінки особистісних якостей аудиторів фармацевтичних систем якостіКарамаврова, Т. В.; Лебединець, В. О.; Пляка, Л. В.; Karamavrova, T. V.; Lebedynets, V. O.; Plyaka, L. V.; Карамаврова, Т. В.; Лебединец, В. А.; Пляка, Л. В.
2018Використання технології моделювання професійної діяльності в підготовці майбутніх викладачівСабатовська, І. С.; Сабатовская, И. С.; Sabatovska, I. S.; Пляка, Л. В.; Plyaka, L. V.
2019Внедрение интерактивных методов обучения и ароматерапии для повышения эффективности обучения провизоров-интерновЦубанова, Н. А.; Пляка, Л. В.; Tsubanova, N. A.; Plyaka, L. V.
2008Готовність до спілкування як прояв комунікативної компетентності майбутніх провізорівПляка, Л. В.; Plyaka, L. V.
2016До проблеми психологічної готовності майбутнього фахівця фармацевтичного профілю до професійної діяльностіПляка, Л. В.; Plyaka, L. V.
2008Зміст професійно важливих якостей особистості майбутнього провізораПляка, Л. В.; Plyaka, L. V.
2019Модуляция стрессоустойчивости провизоров-интернов в условиях повышенных интеллектуальных нагрузок эфирным маслом апельсинаЦубанова, Н. А.; Tsubanova, N. A.; Пляка, Л. В.; Plyaka, L. V.
2009Особливості комунікативної діяльності майбутніх провізорівПляка, Л. В.; Plyaka, L. V.
2020Особливості формування соціально-психологічного клімату в студентському колективіПляка, Л. В.; Plyaka, L. V.; Сабатовська-Фролкіна, І. С.; Sabatovska-Frolkina, I. S.
2020Пихолого-педагогічні аспекти формування здорового способу життя здобувачів освіти в процесі навчання у ЗВОСабатовська-Фролкіна, І. С.; Сабатовская-Фролкина, И. С.; Sabatovska-Frolkina, I. S.; Пляка, Л. В.; Plaka, L. V.
2017Практичні аспекти формування психологічних навичок здорового способу життя здобувачів вищої освіти Національного фармацевтичного університетуПляка, Л. В.; Plyaka, L. V.; Ольховська, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.; Ольховская, А. Б.; Гавриш, Н. Б.; Havrysh, N. B.
2019Применение интерактивных методов обучения совместно с ароматерапией эфирным маслом апельсина при изучении провизорами-интернами некоторых тем по клинической фармацииЦубанова, Н. А.; Tsubanova, N. A.; Пляка, Л. В.; Plyaka, L. V.
2019Причини та профілактика професійного вигорання у викладачівПляка, Л. В.; Кайдалова, Л. Г.; Kaydalova, L. G.; Plyaka, L. V.
2009Професійна компетентність як фактор формування конкурентоспроможності майбутніх фахівцівПляка, Л. В.; Plyaka, L. V.