Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 31-40 из 238.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2016Розробка методики кількісного визначення диклофенаку натрію в плазмі крові щурів методом високоефективної рідинної хроматографії з урахуванням особливостей аналізу мікроконцентрацій діючої речовиниБрунь, Л. В.; Губарь, С. М.; Брунь, Л. В.; Губарь, С. Н.; Brun, L. V.; Gubar, S. N.
2016Вивчення фізико-хімічних властивостей супозиторіїв на основі ліпофільного екстракту з вичавок гарбузаДегтярьова, К. О.; Герасимова, І. В.; Опрошанська, Т. В.; Дегтярева, К. А.; Герасимова, И. В.; Опрошанская, Т. В.; Degtyarova, K. A.; Herasymova, I. V.; Oproshanska, T. V.
2016Вивчення впливу крему «Енопсор» на перебіг алергічного запалення шкіри, викликаного 2,4-динітрохлоробензоломГалузінська, Л. В.; Загайко, А. Л.; Галузинская, Л. В.; Загайко, А. Л.; Galuzinska, L. V.; Zagayko, A. L.
2016Cost evaluation of the antihelicobacter therapy of gastroduodenal ulcersGerasymova, O. O.; Krasiuk, A. A.; Герасимова, О. О.; Красюк, А. А.; Герасимова, О. А.; Красюк, А. А.
2016Analysis of the normative legal regulation of accountability of medicines and medical products in healthcare institutionsMuzyka, T. F.; Zarіchkova, M. V.; Chesheva, M. V.; Музика, Т. Ф.; Зарічкова, М. В.; Чешева, М. В.; Музыка, Т. Ф.; Заричковая, М. В.; Чешева, М. В.
2016Вплив емоційної та раціональної складових лояльності на вибір та споживання антигіпертензивних препаратівСлободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.; Байгуш, Ю. В.; Байгуш, Ю. В.; Baygush, Y. V.; Семенів, Д. В.; Семенив, Д. В.; Semeniv, D. V.; Самборський, О. С.; Самборский, О. С.; Samborskiy, O. S.; Шуванова, О. В.; Шуванова, Е. В.; Shuvanova, O. V.
2016Development of the composition and technology of the capsulated drug based on bee bread and honey powder. Report 2. The study of pharmacotechnological properties of the mixtures of active pharmaceutical ingredients with excipients of “Api-Immuno-Vit” capsulesKudrik, B. Т.; Tikhonov, O. I.; Shpychak, О. S.; Кудрик, Б. Т.; Тихонов, О. І.; Шпичак, О. С.; Кудрик, Б. Т.; Тихонов, А. И.; Шпичак, О. С.
2016Сучасні особливості маркетингу в закладах охорони здоров’яПестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Мнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.
2016Вибір основи-носія гелю «Алое-дентал» для застосування у стоматологіїІроко Імамузо Метью; Хохленкова, Н. В.; Хохленкова, Н. В.; Ироко Имамузо Мэтью; Iroko Emamuzo Matthew; Khokhlenkova, N. V.; Столпер, Ю. М.; Столпер, Ю. М.; Stolper, Yu. M.
2016Концептуальні питання маркетингу взаємовідносин. формування маркетингової ділової мережі фармацевтичного підприємстваПівень, О. П.; Пивень, Е. П.; Piven, E. P.; Ткаченко, І. В.; Ткаченко, И. В.; Tkachenko, I. V.