Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10408
Title: Вплив емоційної та раціональної складових лояльності на вибір та споживання антигіпертензивних препаратів
Other Titles: Влияние эмоциональной и рациональной составляющих лояльности на выбор и потребление антигипертензивных препаратов
Тhe impact of the emotional and rational component of loyalty on the choice and consumption of antihypertensive drugs
Authors: Слободянюк, М. М.
Слободянюк, Н. Н.
Slobodyanyuk, M. M.
Байгуш, Ю. В.
Байгуш, Ю. В.
Baygush, Y. V.
Семенів, Д. В.
Семенив, Д. В.
Semeniv, D. V.
Самборський, О. С.
Самборский, О. С.
Samborskiy, O. S.
Шуванова, О. В.
Шуванова, Е. В.
Shuvanova, O. V.
Keywords: антигіпертензивні препарати;споживання;цінова премія;преміальний доход;лояльність;торгові марки;лікарські засоби;фармацевтичний ринок;антигипертензивные препараты;потребление;ценовая премия;премиальный доход;лояльность;торговые марки;лекарственные средства;фармацевтический рынок;antihypertensive drugs;consumption;price premium;premium revenue;loyalty;trademarks;medicines;pharmaceutical market
Issue Date: 2016
Bibliographic description (Ukraine): Вплив емоційної та раціональної складових лояльності на вибір та споживання антигіпертензивних препаратів / М. М. Слободянюк, Ю. В. Байгуш, Д. В. Семенів, О. С. Самборський, О. В. Шуванова // Соціальна фармація в охороні здоров’я. – 2016. – Т. 2, № 2. – С. 68-76.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10408
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри ФММ
Соціальна фармація в охороні здоров'я. Архів статей 2015-2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
68-76.pdf273,11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.