Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10408
Назва: Вплив емоційної та раціональної складових лояльності на вибір та споживання антигіпертензивних препаратів
Інші назви: Влияние эмоциональной и рациональной составляющих лояльности на выбор и потребление антигипертензивных препаратов
Тhe impact of the emotional and rational component of loyalty on the choice and consumption of antihypertensive drugs
Автори: Слободянюк, М. М.
Слободянюк, Н. Н.
Slobodyanyuk, M. M.
Байгуш, Ю. В.
Байгуш, Ю. В.
Baygush, Y. V.
Семенів, Д. В.
Семенив, Д. В.
Semeniv, D. V.
Самборський, О. С.
Самборский, О. С.
Samborskiy, O. S.
Шуванова, О. В.
Шуванова, Е. В.
Shuvanova, O. V.
Теми: антигіпертензивні препарати;споживання;цінова премія;преміальний доход;лояльність;торгові марки;лікарські засоби;фармацевтичний ринок;антигипертензивные препараты;потребление;ценовая премия;премиальный доход;лояльность;торговые марки;лекарственные средства;фармацевтический рынок;antihypertensive drugs;consumption;price premium;premium revenue;loyalty;trademarks;medicines;pharmaceutical market
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Вплив емоційної та раціональної складових лояльності на вибір та споживання антигіпертензивних препаратів / М. М. Слободянюк, Ю. В. Байгуш, Д. В. Семенів, О. С. Самборський, О. В. Шуванова // Соціальна фармація в охороні здоров’я. – 2016. – Т. 2, № 2. – С. 68-76.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10408
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Соціальна фармація в охороні здоров'я. Архів статей 2015-2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
68-76.pdf273,11 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.