Поиск


Текущие фильтры:


Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-4 из 4.
  • назад
  • 1
  • дальше
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2020Особливості впливу напоїв на фармакологічну дію лікарських препаратівБогуцька, О. Є.; Вишневська, Л. І.; Bohutska, O. Ye.; Vyshnevska, L. I.; Богуцкая, Е. Е.; Вишневская, Л. И.
2020Обґрунтування методологічного підходу до визначення сили ринкових позицій лікарських засобів на прикладі противиразкових препаратівСамборський, О. С.; Слободянюк, М. М.; Євтушенко, О. М.; Samborskyi, O. S.; Slobodyanyuk, M. M.; Ievtushenko, O. M.; Самборский, О. С.; Слободянюк, Н. Н.; Евтушенко, Е. Н.
2022Маркетингове дослідження сили ринкових позицій антигістамінних препаратів цетиризинуСамборський, О. С.; Слободянюк, М. М.; Рогуля, О. Ю.; Байгуш, Ю. В.; Samborskyi, O. S.; Slobodyanyuk, M. M.; Rohulia, O. Yu.; Baygush, Yu. V.
2022Науково-теоретичний підхід до розроблення процесної моделі управління персоніфікованими маркетинговими комунікаціями у фармаціїОльховська, А. Б.; Малий, В. В.; Лісна, А. Г.; Olkhovska, A. B.; Malyi, V. V.; Lisna, А. G.