Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10062
Назва: Маркетинговий аналіз препаратів імуносупресивної дії на фармацевтичному ринку України
Автори: Черкашина, А. В.
Черкашина, А. В.
Cherkashyna, A. V.
Муравйова, А. Є.
Муравьева, А. Е.
Murav'yeva, A. E.
Теми: препарати імуносупресивної дії
Дата публікації: 2016
Видавництво: НФаУ
Бібліографічний опис: Черкашина, А. В. Маркетинговий аналіз препаратів імуносупресивної дії на фармацевтичному ринку України / А. В. Черкашина, А. Є. Муравйова // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики: зб. наук. ст. ІV Міжнар. наук.-практ. Internet-конф., м. Харків, 24-25 берез. 2016 р. – Харків : НФаУ, 2016. – С.457–459.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10062
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри соціальної фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
457-459.pdf530,32 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.