Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10285
Назва: Науково-методичні підходи до вибору постачальників фармацевтичної продукції для оптових фармацевтичних компаній
Інші назви: Научно-методические подходы к выбору поставщиков фармацевтической продукции для оптовых фармацевтических компаний
Scientific and methodical approaches concerning selection of suppliers of pharmaceutical products for wholesale pharmaceutical companies
Автори: Посилкіна, О. В.
Лісна, А. Г.
Новицька, Ю. Є.
Демченко, Н. В.
Посылкина, О. В.
Лесная, А. Г.
Новицкая, Ю. Е.
Демченко, Н. В.
Posylkina, O. V.
Lesnaya, A. G.
Novitskaya, J. Is.
Demchenko, N. V.
Теми: постачальник;фармацевтична продукція;оптова фармацевтична компанія;метод аналізу ієрархій;поставщик;фармацевтическая продукция;оптовая фармацевтическая компания;метод анализа иерархий;supplier;pharmaceutical products;wholesale pharmaceutical company;method of analysis of hierarchies
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Науково-методичні підходи до вибору постачальників фармацевтичної продукції для оптових фармацевтичних компаній / О. В. Посилкіна, А. Г. Лісна, Ю. Є. Новицька, Н. В. Демченко // Управління, економіка та забезпечення якості в фармації. - 2016. - № 2. - С. 80-87.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто питання удосконалення методики вибору постачальників фармацевтичної про- дукції для оптових фармацевтичних компаній з використанням методу аналізу ієрархій.
Рассмотрены вопросы совершенствования методики выбора поставщиков фармацевти- ческой продукции для оптовых фармацевтических компаний с использованием метода анализа иерархий.
Questions of improvement of methodics of selection of suppliers of pharmaceutical products for wholesale pharmaceutical companies by means of application of method of analysis of hierarchies were considered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10285
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Управління, економіка та забезпечення якості в фармації. Архів статей 2008-2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
80-87.pdf763,78 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.