Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10340
Назва: Competitiveness through a “drugstore formula”
Автори: Zenalabden Ayad Zaki
Timanyuk, I.
Тиманюк, И. В.
Тіманюк, І. В.
Теми: competitiveness;конкурентоспроможність;конкурентоспособность
Дата публікації: 2016
Видавництво: НФаУ
Бібліографічний опис: Zenalabden Ayad Zaki Competitiveness through a “drugstore formula” / Zenalabden Ayad Zaki, Iryna Timanyuk // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики: зб. наук. ст. ІV Міжнар. наук.-практ. Internet-конф., м. Харків, 24-25 берез. 2016 р. – Харків : НФаУ, 2016. – С. 84.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10340
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
84.pdf401,3 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.