Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/1034
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМнушко, З. М.-
dc.contributor.authorЛисак, Г. М.-
dc.contributor.authorMnushko, Z. N.-
dc.contributor.authorLysak, G. N.-
dc.date.accessioned2012-02-28T14:40:22Z-
dc.date.available2012-02-28T14:40:22Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.citationМнушко, З. М. Формування корпоративної культури у складі стратегічної діяльності фармацевтичних підприємств / З. М. Мнушко, Г. М. Лисак // Вісник фармації. - 2003. - № 3. - С. 55-60.en_US
dc.identifier.issn1562-7241-
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/1034-
dc.description.abstractОбгрунтована доцільність формування керівниками фармацевтичних підприємств певної корпоративної культури для здобуття ринкових переваг та стабільного комерційного успіху підприємств. Проведено комплексну оцінку існуючої організаційної культури фармацевтичних підприємств України, в межах якої визначено домінуючі типи організаційної культури підприємств та ступінь її інтенсивності і інтегрованості. Створено програму підвищення рівня корпоративної прихильності персоналу та ступеня відповідності внутрішньої політики підприємства етичним стандартам діяльності.en_US
dc.description.abstractThe expediency for formation of high corporate culture by the chiefs of pharmaceutical enterprises for maintenance of market advantages and stable commercial success of the enterprises has been proved. The complex rating of existing organizational culture of Ukrainian pharmaceutical enterprises was carried out, within the limits of which the dominant types of enterprises organizational culture and its intensity and integrity degree are determined. The program for increase of the level of personnel corporate adherence and conformity degree for enterprise internal politics to activity ethic standards has been created.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherНФаУen_US
dc.subjectкорпоративна культураen_US
dc.subjectфармацевтичні підприємстваen_US
dc.subjectcorporate cultureen_US
dc.subjectpharmaceutical companiesen_US
dc.titleФормування корпоративної культури у складі стратегічної діяльності фармацевтичних підприємствen_US
dc.typeArticleen_US
Располагается в коллекциях:Вісник фармації. Архів статей 1993-2009
Наукові публікації кафедри ФММ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
55-60(1).pdf5,24 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.