Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10359
Назва: Study of directions of marketing audit in pharmacies
Автори: Bondarieva, I. V.
Бондарева, И. В.
Бондарєва, І. В.
Saadi Mohammed Saad
Теми: marketing audit;маркетинговий аудит;маркетинговый аудит
Дата публікації: 2016
Видавництво: НФаУ
Бібліографічний опис: Bondarieva, I. V. Study of directions of marketing audit in pharmacies / I. V. Bondarieva, Saadi Mohammed Saad // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики: зб. наук. ст. ІV Міжнар. наук.-практ. Internet-конф., м. Харків, 24-25 берез. 2016 р. – Харків : НФаУ, 2016. – С. 86–88.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10359
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
86-88.pdf288,25 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.