Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10389
Назва: Features of PR activity of pharmaceutical companies
Автори: Al-Samarrai Otaman Ahmed Kadhim
Timanyuk, I.
Тиманюк, И.
Тіманюк, І.
Теми: PR-деятельность;PR-діяльність;PR activity
Дата публікації: 2016
Видавництво: НФаУ
Бібліографічний опис: Al-Samarrai Otaman Ahmed Kadhim Features of PR activity of pharmaceutical companies / Al-Samarrai Otaman Ahmed Kadhim, Iryna Timanyuk // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики: зб. наук. ст. ІV Міжнар. наук.-практ. Internet-конф., м. Харків, 24-25 берез. 2016 р. – Харків : НФаУ, 2016. – С. 110–111.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10389
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
110-111.pdf282,05 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.